Download Good Mp3 Music
Login: Password:
   Browse by Artist: # A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
   Our stats: Artists: 185157 (+25) | Albums: 692122 (+71) | Tracks: 7515823 (+731)

Robbie Fulks mp3 download (47 tracks)

Text Of The Day

Search by artist, album or song!
Find
We recommend it!


Album: Georgia Hard mp3 download

Year: 2005
Artist: Robbie Fulks
Quality: High
Rating: StarStarStarStarStar

Robbie Fulks - Georgia Hard album


Track listing:


No. Title Size
1. Robbie Fulks - Where There's A Road.mp3 6.89 Mb download
2. Robbie Fulks - It's Always Raining Somewhere.mp3 5.80 Mb download
3. Robbie Fulks - Leave It To A Loser.mp3 6.13 Mb download
4. Robbie Fulks - Georgia Hard.mp3 7.49 Mb download
5. Robbie Fulks - I'm Gonna Take You Home (And Make You Like Me).mp3 5.34 Mb download
6. Robbie Fulks - Coldwater, Tennessee.mp3 9.22 Mb download
7. Robbie Fulks - All You Can Cheat.mp3 5.01 Mb download
8. Robbie Fulks - Countrier Than Thou.mp3 6.03 Mb download
9. Robbie Fulks - If They Could Only See Me Now.mp3 7.82 Mb download
10. Robbie Fulks - I Never Did Like Planes.mp3 6.16 Mb download
11. Robbie Fulks - Each Night I Try.mp3 5.61 Mb download
12. Robbie Fulks - Doin' Right (For All The Wrong Reasons).mp3 7.78 Mb download
13. Robbie Fulks - You Don't Want What I Have.mp3 10.10 Mb download
14. Robbie Fulks - Right On Redd.mp3 6.18 Mb download
15. Robbie Fulks - Goodbye, Cruel Girl.mp3 5.64 Mb download



We Recommend: Adam Lambert mp3 (4 albums)!


Album: Live At Double Door mp3 download

Year: 2004
Artist: Robbie Fulks
Quality: High
Rating: StarStarStarStarStar

Robbie Fulks - Live At Double Door album


Track listing:


No. Title Size
1. Robbie Fulks - It's Always Rainin' Somewhere.mp3 4.53 Mb download
2. Robbie Fulks - Hey! Sexy.mp3 4.38 Mb download
3. Robbie Fulks - Sleeping On The Job Of Love.mp3 3.51 Mb download
4. Robbie Fulks - I Never Did Like Planes.mp3 4.67 Mb download
5. Robbie Fulks - Let's Live Together.mp3 5.18 Mb download
6. Robbie Fulks - Each Night I Try.mp3 5.52 Mb download
7. Robbie Fulks - On A Real Good Day, I'm The World's Best Friend.mp3 7.48 Mb download
8. Robbie Fulks - Georgia Hard.mp3 7.42 Mb download
9. Robbie Fulks - Cowboy's Lament.mp3 6.97 Mb download
10. Robbie Fulks - Tears Only Run One Way.mp3 4.74 Mb download
11. Robbie Fulks - Mad At A Girl.mp3 6.28 Mb download
12. Robbie Fulks - I'm Just A Girl.mp3 4.44 Mb download
13. Robbie Fulks - Cigarette State.mp3 7.33 Mb download
14. Robbie Fulks - Little Joe.mp3 4.07 Mb download
15. Robbie Fulks - Believe.mp3 6.35 Mb download
16. Robbie Fulks - Keep Those Cards And Letters Coming In.mp3 6.52 Mb download
17. Robbie Fulks - Knothole.mp3 4.30 Mb download
18. Robbie Fulks - I'm Gonna Take You Home And Make You Like Me.mp3 7.31 Mb download
19. Robbie Fulks - Lotta Lotta Women.mp3 3.29 Mb download
20. Robbie Fulks - Melena.mp3 5.58 Mb download
21. Robbie Fulks - All You Can Cheat.mp3 4.00 Mb download
22. Robbie Fulks - Can't Win For Losing You.mp3 4.42 Mb download
23. Robbie Fulks - I Told Her Lies (includes Happy B-day).mp3 7.57 Mb download
24. Robbie Fulks - She Took A Lot Of Pills (And Died).mp3 3.69 Mb download
25. Robbie Fulks - I Push Right Over.mp3 3.53 Mb download
26. Robbie Fulks - Dirty-Mouthed Flo.mp3 4.05 Mb download
27. Robbie Fulks - Let's Kill Saturday Night.mp3 4.68 Mb download
28. Robbie Fulks - Parallel Bars.mp3 3.95 Mb download
29. Robbie Fulks - Cocktails.mp3 4.11 Mb download
30. Robbie Fulks - Luchenbach Texas.mp3 6.18 Mb download
31. Robbie Fulks - (I Love) Nickels And Dimes.mp3 6.19 Mb download





Album: Let's Kill Saturday Night mp3 download

Year: 1998
Artist: Robbie Fulks
Quality: High
Rating: StarStarStarStarStar

Robbie Fulks - Let's Kill Saturday Night album


Track listing:


No. Title Size
1. Robbie Fulks - Let's Kill Saturday Night.mp3 5.60 Mb download
2. Robbie Fulks - Caroline.mp3 5.96 Mb download
3. Robbie Fulks - Pretty Little Poison.mp3 5.31 Mb download
4. Robbie Fulks - She Must Think I Like Poetry.mp3 6.20 Mb download
5. Robbie Fulks - Bethelridge.mp3 7.27 Mb download
6. Robbie Fulks - Take Me To The Paradise.mp3 8.34 Mb download
7. Robbie Fulks - Little King.mp3 5.62 Mb download
8. Robbie Fulks - You Shouldn't Have.mp3 6.34 Mb download
9. Robbie Fulks - God Isn't Real.mp3 5.96 Mb download
10. Robbie Fulks - Down In Her Arms.mp3 5.38 Mb download
11. Robbie Fulks - Can't Win For Losing You.mp3 5.36 Mb download
12. Robbie Fulks - Night Accident.mp3 11.07 Mb download
13. Robbie Fulks - Stone River.mp3 5.61 Mb download




We Recommend: Taylor Swift mp3 (6 albums)!


Album: South Mouth mp3 download

Year: 1995
Artist: Robbie Fulks
Quality: High
Rating: StarStar

Robbie Fulks - South Mouth album


Track listing:


No. Title Size
1. Robbie Fulks - Goodbye, Good-Lookin'.mp3 4.45 Mb download
2. Robbie Fulks - I Told Her Lies.mp3 4.18 Mb download
3. Robbie Fulks - Heart, I Wish You Were Here.mp3 3.61 Mb download
4. Robbie Fulks - I Push Right Over.mp3 3.42 Mb download
5. Robbie Fulks - Cold Statesville Ground.mp3 6.93 Mb download
6. Robbie Fulks - Forgotten But Not Gone.mp3 5.60 Mb download
7. Robbie Fulks - Busy Not Crying.mp3 4.08 Mb download
8. Robbie Fulks - I Was Just Leaving.mp3 4.90 Mb download
9. Robbie Fulks - What The Lord Hath Wrought (Any Fool Can Knock Down).mp3 4.86 Mb download
10. Robbie Fulks - Dirty-Mouthed Flo.mp3 3.55 Mb download
11. Robbie Fulks - You Wouldn't Do That To Me.mp3 4.57 Mb download
12. Robbie Fulks - Fuck This Town.mp3 3.53 Mb download
13. Robbie Fulks - South Richmond Girl.mp3 6.33 Mb download



We Recommend: Florence And The Machine mp3 (6 albums)!






Artist: Eminem
Song: No Love



Young money
Throw dirt on me, and grow a wild flower,
But it's fuck the world, get a child out her,
Yeah my life a bitch, but u know nothing bout her,
Been to hell and back, I can show you vouchers,
I roll in sweets, I'm smoking sour,
Married to the game, but she broke her vows,
That's why my bars, are full of broken bottles,
And my night stands are full of open bibles,
Ugh I think about more then I forget,
But I don't go around fire expecitng not to sweat,
And these niggers know I lay them down make your bed,
Bitches try to kick me while I'm down I break your leg,
Money out weighing problems on the triple beam,
I'm sticking to the script, you niggers skipping scenes,
Ugh be good or be good at it, fucking right I got my gun semi carter-matic.

Yeah put they dick in there mouth, so I guess it's fuck with they say,
I'm high as a bitch, up up and away, man I come down in a couple of days,
Okay you want me up in the cage, then I'll come out in big smoke,
I got this world stuck in a safe, cominbation is the cheat code,
It's weezy mother fucka blood gang and I'm in bleed mode, all about my dope but I don't even check the peep hole,
So you can keep knocking, but wont lock me down, no love lost, no love found.

It's a little to late to say that your sorry now, you kicked me when I was down, but what you say just don't hurt me (that's right, and I don't need you, don't wanan see you, bitch you get no love)
You showed me nothing but hate, you ran me into the ground but what comes around goes around, and you don't hurt me (that's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)

Bitch you get no love.

No love x 7

I'm live again, more alive then I've been in my whole entire life,
I can see these people ears perk up as I begin, a spaz with a pin I'm a little bit sicker then most,
Shits gonna get thick again, they say the competition is stiff but I get a hard dick from this shit now stick it in,
I aint ever given in again, caution to the win complete freedom look at these rappers how I treat them so why the fuck would I join them, when I beat them,
They call me a freak cuz I like to spit on these pussy's before I eat them, man get these whack cock suckers stage where the fuck is Kanye when you need him,
Snatch the mic from them bitch ima let you finish in a minute yeah the rap was tight but ummm, ? got the greatest verse of all time so you might wanna go back to the lab tonight,
And um scribble out them rhymes you was gonna spit an start over from scratch and write new ones, but I'm afraid it aint gonna make no difference when I rip the shades and tear it in half tonight,
It's an adrenaline rush you feel the bass thump all the way to the parking lot fellow, set fire to the mic and ignite the crowd you can see the sparks from hot metal,
Cold hearted from the day I bogaurded the game I soul started, a rock fellow and I'm not even in my harshest you can see can get roasted, cuz marshal not mellow,
So on top, fill it from the top, I'm not gonna stop em, standing on my monopoly board, that's means I'm on top of my game, and it don't stop, till my hip don't hop anymore,
When you so good, that you can't say it cuz it aint even cool for you to sound cocky anymore,
People just get sick cuz you spit these fools drool & dribble a drop anymore, and you can't ever break my stride, you never slowed the momentum and at any minute I'm about to blow you never take my pride,
I'm killing the flow slow and venom, pwn niggers, no mercy mark my words, and let enough relentless I smell blood, I don't give a fuck keep given them hell, where was you when I fell and needed help up, you get no love,

It's a little to late to say that your sorry now, you kicked me when I was down, but what you say just don't hurt me (That's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)
You showed me nothing but hate, you ran me into the ground but what comes around goes around, and you don't hurt me (That's right, and I don't need you, don't wanna see you, bitch you get no love)

Bitch you get no love.

No love x 7


Music @ Wikipedia
MP3 @ Wikipedia



- Copyright © 2000-2010 Download Mp3 Music llc.